#16 Dag 21

Jag sa till er att jag skulle ta uppehåll en månad. Det blev inte riktigt så. Det blev faktiskt helt tvärt om. Jag har på något konstigt sätt haft ett oerhört lugn i min kropp. Jag har känt mig lycklig och har en härlig harmoni i min kropp, känns som jag börjar så smått komma tillbaka till mig själv. Dessutom lyckades vi tajma min ägglossing väldigt bra måste jag säga. Men visst, det behöver ju inte betyda något. Varje sig det blir nått av det eller ej så känner jag mig jävligt nöjd med denna månaden.
Jag gick ut med den sekundära barnlösheten på min instagram. AnnaKJ.S heter jag där. Jag gjorde det för att jag är trött på att ingen vågar snacka om det. FOLK måste få veta alla sidor av det här med att "skaffa" barn. Det sjuka med detta instagram inlägg var att jag fick en sån SJUK respons! Helt oväntade människor skrev Pm till mig och peppade mig eller bara öppnade upp sig till mig. KÄNNS SÅ JÄVLA BRA! TILLSAMMAS ÄR VI STARKA! <3 ALL kärlek till folket!