#36 Tacksam

Idag var hon beräknad och jag är glad att hon valde att kika ut lite tidigare. Julen blev helt perfekt och vi kunde fira den som en komplett familj. 

Varje gång jag tittar på mina barn så känner jag en sån stor tacksamhet att >JAG< har haft tur att jag fått två fina barn. Det är jag verkligen tacksam för. För man ska aldrig ta barn förgivet. Det är så många familjer som kämpar med att få barn. Jag är så otroligt glad över att jag inte gav upp, tanken var där, jag försökte vänja mig vid tanken att inte få fler barn. Det är en tanke som verkligen måste bearbetas när man har en längtan som är stor. Det är inget som man bara kan acceptera hur som helst. Men vid varje ägglossning tänkte jag att jag inte får missa denna chans. Man har ju trots allt bara ägglossning max 12 ggr om året. 
Men plötsligt hände det, jag trodde inte på gravtestet, det måste vara falskt. Men det blev starkare och starkare. Då kom nästa tanke.... Sen ju längre in i graviditeten kom andra rädslor ända tills hon var ute. Nu ligger hon här och är helt underbar och fantastisk, MITT BARN, MITT ANDRA BARN! ♥️ fy sjutton vad jag älskar mina barn! 



(null)


(null)
(null)
(null)
(null)
Sista magbilden innan hon föddes 😍