#21 Rutinkontroll v. 25

Idag var det rutinkontroll hos barnmorskan, alltid lika spännande. Då jag känner mig enorm var jag orolig att jag skulle ligga på överkant på kurvan men ikke så nikke, jag låg exakt på "normal" linjen. 
 
  • SF måttet (25+4) - 24 cm
  • Vikt - 85,5
  • Hjärtfrekvens på bäbis - 145
  • HB - 117
  • Blodtryck - 117/? 
 
Känns skönt, man inbillar sig alltid en massa, ibland till och med det värsta. Tur man har bekräftelse med bäbisrörelser <3 
 
Jag känner nu att min graviditetsförvirring har blivigt totalt kaos. Kan knappt hålla koll på nått längre. Känns som jag måste sätta mig ner och skriva upp allt! Är det inte sjukt att man blir så galet tankspridd och flummig och ännu värre blir det när man ammar. Hjälper ju inte att man redan var tankspridd innan man blev gravid. 
 
Bildresultat för vecka 26