#29 Bloggtorka

Nu har jag total bloggtorka. Finns fakttiskt inte mycket att skriva om. Jag går bokstavligen och väntar in den sista tiden nu, jag är som en liten höna som ruvar på sitt ägg. Har blivit mycket tröttare och hungrigare..... ingen bra kombination. Men va fan, what to do. 
 
Mina dagar går mest ut på att vila, göra diverse inplanerade ärenden, va med min son, vila igen och att bara allmänt må bra. 
 
Just det här med att må bra. alltså som ni vet sedan innan så har jag varit utbränd 2 ggr. Då mår man allt annant än bra. Så de senaste 2-3 åren har mitt humör varit ganska labilt. Men ända sedan jag blev gravid har jag känt mig sååå lycklig och harmonisk. Jag känner mig verkligen genuint lycklig och det är nästan det bästa av allt. Fy fan vad vi går omkring i vårt I-land och mår dålig över småsaker. Ångest är måååånga männikskors vardag. Jag trodde aldrig att jag skulle bli av med min ångest, det är som en demon som suger ur all energi och glädje ifrån en. 
Jag kan förstå nu att man inte vill gå tillbaka till sina "ungdomsår" för fy fan vad man lär sig att respektera sin kropp och att prioritera att må bra ju äldre man blir. 
Jag hoppas att jag kan lära mig lite utav denna graviditet och att ta med mig mitt välmående till framtiden och kanske bli lite lugnare i mitt teprament. 
 
ja nu fick man allt skriva av sig lite iaf. Vi hörs snart igen. <3 
 
Fan, denna jackan kan jag inte knäppa längre! längtar verkligen efter att kunna röra mig obehindrat fast med bebis på armen istället för magen <3