#11

BIM idag, eller BM (beräknad mens) för jag känner inte en tillstymelse till graviditet och negativ sticka igår. Känner heller ingen tillstymmelse till mens. Dock kom dem med buller och bång mitt i natten förra cykeln. 
 
Vad känner jag då? Jag känner ingenting, känner mig varken glad eller ledsen. Jag känner mig melankonisk. Det är nästan ironi hela grejen. Jag vill nästan skratta åt det som ett stort skämt. HA! Man ser en efter en som blir med syskon, som har fått sitt syskon, där syskonet har hunnit fylla både 1 och 2. Var är jag? Här, skrivandes i min blogg. Jag hatar att "tycka synd om mig själv". Det är inte det jag vill, jag vill bara få ut alla jävla tankar och mög. Jävla piss skit röv helevete. Typ så känns det. Det är typ dom orden som jag kan tänka på när jag vill beskriva mina känslor. 
 
"Ett jävla piss-mög-skit-röv helvete" 
 
Jag önskar att man inte bara kunde se dom som lyckas (altså de gravida kvinnorna och mammorna med barnvagnar) utan även att man kunde se alla som kämpar. Att dom hade en liten stjärna över sig, som i spelet THE SIMS. Jag undrar hur många stjärnor man hade sätt då? 
 
Min kropp hatar mig, jag måste gå ner minst 5 kg. HA! det är ju piss-enkelt tänker ni?  nä, för jag ligger precis på en platå... Men min kropp är så jävla konstig att det liksom gör protest i allt när jag väger några kilo för mycket. VAFAN liksom 5 kilo hit eller dit. 
NÄ, nästa metod är att gå ner dessa kilona, tror ni det kanske kan bli ett barn gjort då? .... 
 
 
... röv! ja, jag är irriterad just nu, less på det! :( fan. JA, jag vet att jag skrev att jag skulle va positiv, det försöker jag, därför jag måste få ut all irritation nu.... inte så jävla lätt altså.