#20 Foglossning

10:00 - Iväg mot sjukgymnasten. Berättade lite allmänt sedan klämde hon och tryckte och böjde. AJ! 
Hon konstaterade snabbt att det var ju mina fogar som spökade och inte ryggen, dock har jag allmänt rätt kass rygg och kommer behöva bygga upp styrkan i magen och ryggen efter graviditeten, men det var ju inget nytt. 
 
Då jag är rätt isolerad hemma och inte kan röra mig "längre" sträckor frågade jag om kryckor kunde vara en ide om jag ville komma lite längre bort än bara mataffären. Vi testade ut ett par och vi båda kom snabbt överens om att det kan nog vara en bra idé för et kändes faktiskt lättare på mitt bäcken när jag gick med kryckorna. 
 
Jag åkte nöjd hem med kunskap om övningar och med ett par kryckor rikare. 
 
Väl hemma...... OH fy faaaaAnnn vad ont det gör, la mig direkt i bingen. SJUKT mörbultad och med sjuka smärtor i hela jävla bäckenet. Så nu kommer jag vara pall resten av dagen. yay. 
 
3 och en halv månad kvar. Åh gud ge mig kraft, haha, nä men skämt åsido. 
Självklart hade jag önskat mig en smärtfri graviditet för jag vill inget annat än kunna gå till jobbet, saknar faktiskt det sjukt mycket. Fast med tanke på att jag knappt kommer ner i källaren eller kan lägga in disk i diskmaskinen känns det sjukt långt borta att kunna hjälpa andra människor med deras krämpor när man har nog med sina egna.  
Altså det här med mat är ju en ständig fråga. Jag är konstant hungrig men aldrig sugen på något speciellt. När jag kollar in i kylen så är man liksom nästan lite illamående trots att man är sjuuuukt hungrig. Jävligt skum känsla för en som normallt sett är en riktig mat och godishulligan. 
 
Här har vi dom. Bill och Bull får dom ta och heta. Tänkte jag ska ta och pimpa upp dom lite. Känns otroligt konstigt att gå med kryckor så jag får nog ta och smyg öva här hemma innan jag ger mig ut "offentligt". hahaha.