# 10 Nytt år

Äntligen är 2017 över. Det var, för mig, ett jävla pissår. Så jävla mycket elende. 2 missfall, påkörd, nytt jobb där jag fick jobba med en person som höll på att få mig helt utbränd. Nädu 2017, dig vill jag helst glömma. 
 
Vad jag vill minas med 2017 är: min sons 4års dag, att vi själva la om vårt tak, alla fina stunder med min underbara familj, mina föräldrars kämpande med sommarstugan som äntligen blev klar och slutligen den fina julen ute i sommarhuset. Sedan är jag även mycket stolt över mig själv som har tagit mig igen allt detta skitet under året med ÄVEN att jag har vågat prova nya saker, att jag har våga ta beslut. 
 
Mitt 2018 har börjat mycket bra. Änn så länge har jag kännt mig väldigt lycklig och glad. I år ska jag ta vara på allt som är positivt. 
 
jag är på BIM - 4 och jag kommer inte säga vad jag tror utan tiden får visa. Kan dock säga som så att OM det inte tar sig så kommer jag/vi att prova bisolvon igen.