#33 När kommer hon/han?

Jag är nu i vecka 39 (38+1). Idag har jag varit väldigt trött, trött på ett annorlunda sätt, jag är liksom helt tagen, somnar på 3 röda. Så fort jag lägger mig så somnar jag. Ligger nu i badet och somnade här också. 
Älskar känslan av att känna min stora bebis röra sig där inne men min kropp är helt slut. Jag får inte ens på mig min sambos jackor över magen längre. Min mage hänger så mycket att jag inte ens får på mig mina gravid byxor, jo mjukisarna. Men till och med mudden på mjukisarna glider av magen. Så man ser ju verkligen ut som en pugg med magen hängandes utanför byxorna. 
(null)

Längtar verkligen till att förlossningen ska starta men samtidigt så känns det helt galet att man faktiskt kommer vara 4 stycken i familjen typ när som helst. 

Säkert många som undrar vad jag själv tror det är för kön?
Hmmm. Min allmänna känsla efter att ha studerat ultraljud och jämfört är att det är en tjej
Dock så säger min instinkt att det är en pojke då jag känner attt magen ser ut som en pojklagen och hjärtslagen är samma som med Troy. 

Men om jag måste gissa på något så säger jag ändå pojke. Vi får väl se när bebis vill titta ut. Alla säger efter nyår för barnets skull men jag har hela tiden varit helt säker på att det blir 2018. Det som jag har gissar på är faktiskt nyårsafton. Stackars barn! 😂 
Du får komma när du vill och du kommer att vara helt fantastisk , det är en sak som är säker. Jag kommer snusa på dig hela tiden och du kommer vara så älskad av storebror, mamma och pappa. Även lilla Mailies längtar efter dig, hon måste sova vid min mage hela tiden oavsett hur stor eller liten plats där e.  (null)